Spôsobov, ako zaujať zákazníkov, je hneď niekoľko. Príbehom, produktom, zodpovednosťou alebo prístupom. Osloviť ich ale môžete aj premysleným balením a štedrosťou, ktorú do neho vložíte. Dajte svojim zákazníkom najavo, že na nich myslíte.
Naše tipy ako osloviť zákazníka
- Pohrajte sa s detailami
- Vložte ďakovnú kartičku
- Pridajte darček pre zákazníka
- Potešte vzorkou zdarma
- Poskytnite zľavu na ďalší nákup
Pohrajte sa s detailami
Zabaliť váš výrobok do krabice a poslať ho ďalej obložený novinami. Môžete. Ak ale chcete spraviť dojem, pohrajte sa s detailami. Použite drevitú vlnu, dekoračnú papierovú výplň, alebo hodvábny papier, do ktorého produkt zabalíte.
Zvoľte zaujímavé krabice z prémiových papierov. Nálepku s vašim logom nalepte na papier. Na krabicu orazte pečiatku s vašim logom.
Po rozbalení krabice si tak svojich zákazníkov nezískate len produktom, ale aj formou darčekového balenia. Navyše je to spôsob budovania brandu, vďaka ktorému si vás zákazníci ľahko zapamätajú.
Vložte ďakovnú kartičku
Rovnako ako v kamennom obchode. Bez vášho poďakovania by neodišiel žiaden zákazník. Nemeňte to ani pri nákupe online. Ak nie osobne, dajte im vedieť, že si ich nákup vážite.
Do balíka preto vložte ďakovnú kartičku, ktorá nahradí úsmev a osobné poďakovanie.
Pridajte darček pre zákazníka
Niečo málo navyše sa vždy ráta. Zaujmite zákazníkov tým, ako na nich myslíte. K objednávke vždy pribaľte drobnosť, ktorá poteší. K sviečkam zápalky, k čaju čajové vrecúška, autorské tetovačky pre deti. Darček nemusí byť veľký. Je to len gesto. Ale významné.
Tip: Každý sa chce cítiť stredobodom záujmu. A preto ak chcete pracovať ešte premyslenejšie, evidujte objednávky svojich zákazníkov a ako darček im pribaľte produkt, ktorý sa v ich objednávke vyskytuje najčastejšie pokojne so slovami: “Všimli sme si, že…”
Potešte vzorkou zdarma
Osloviť zákazníkov môžete aj vzorkou zdarma. Máte novú vôňu, farbu, nový produkt alebo chcete na niečo upriamiť pozornosť, využite kontakt so zákazníkom prostredníctvom balíka, ktorý mu zasielate.
V prípade, ak ide o nový produkt, pokojne si naň od zákazníka vypýtajte recenziu. Nielenže poukážete na nový produkt, ale aj na dôležitosť názoru vašich zákazníkov.
Poskytnite zľavu na ďalší nákup
Podporte svojich zákazníkov v ďalšom nákupe. Do balíka priložte kupón so zľavou na celkový nákup alebo na nákup konkrétneho produktu. Je to rovnako spôsob, ako si otestovať cenu vašich produktov s možnosťou ju upravovať podľa záujmu.
Kúpia so zľavou aj drahší produkt? Prípadne na čo kupón využijú? Práve zľava na ďalší nákup môže poskytnúť vhľad do niečoho, čo je pre vás aktuálne neznáme.